2006. szeptember 9.

Party Up!

Reggel hat, már világosodik. 3 üveg és egy pohár Heineken, 2 pohár bor, 1 pohár Garrone (phewww!) 1 Gin Tonic 1 Tequila, és semmi jele a részegségnek. Nem lesz ez így jó, lassan teljesen immúnis leszek az alkoholra. Mondjuk érzem a fejemben, de gond nélkül ki tudom azt mondani, hogy "logisztikai és szállítmányozási manager", szal nincs itt gond.

Nagy beivásunkban amúgy néhány régi barátommal, akikkel még a Szinergia iskola padjait koptattuk, jól elbeszélgettünk a konvergencia program és a tandíj szükségességéről vagy nem-szükségességéről. Közös nevezőre nem jutottunk, de abban megegyeztünk, hogy amíg nem látjuk az eredményeket (vagy eredménytelenségeket) addig hőbörögni felesleges. Félni lehet, de szidni csak azután, miután tényleg nem váltotta be a dolog a hozzá fűzött reményeket.

Voltam ma a Gin Tonic nevezetű extratrendi, ultrasznob helyen is, ahol még mindig azokat a sláger RnB-ket nyomják amiket két évvel ezelőtt. Mondjuk azok most is legalább annyira jók, mint régen, de hát kérem szépen... Haladni kell a korral. Ami azt illeti haladtak is. 900,- Ft-os beugró. Aszittem hátast dobok. Az 3 üveg Heineken a Vízöntő éjhal-nappaliban.

Na tessék. Most meg éhes lettem. Vigyázzatok magatokra. Én eszek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Míg Te a Ginbe nyomtad a heppajt, én aludtam egy padon a Széchenyin :D

DeluksZ írta...

Részvétem Dzsabba. Én kicsit kellemesebben éreztem magam:D