2006. szeptember 30.

Szeressük a focit?!

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Adrienn... de ez egy másik történet, meg a 28as Örssel való találkozás is az. Ezeket majd később, hosszan, szépen, s jól. Addig a szilárd tények.

Miután japánszakos kémként besurrantam a latin-ógörögös fórumra, s beszédbe elegyedtem a holt nyelv mívelőivel, érdekes szervezkedésekre derült fény. Mint kiderült a srácok nem átallottak benevezni magukat az ELTE BTK fociligájába, ámbár aktív játékosok számában némileg hiányt szenvednek. Trükkös, fondorlatos kontextus-koordinációs képességükkel rávezettek, nem e akarok e mondjuk e csapattag lenni. Persze nagy valószínűséggel a szükség, mintsem az irántam érzett ellenállhatatlan vágy és szimpátia ösztönözte őket erre a lépésre, de elfogadtam... asszem. Már csak a szombati meccseket kell némileg hozzáigazítanom a napirendemhez.

A legfontosabb információk tisztázása után nekiláttam, hogy összedobjak valami lógó és mezszerűséget, holott még a név sem teljesen biztos. (Azaz nem teljesen helyes, nekem is csak úgy mondták, de nem latinos vagyok, hanem japános, szal szidni ne engem tessék...)

Ericae Favoris mez #1. Teljesen egyszerű kompozíció, egy jól látható kör alakú kereten belül a latin szöveg némileg czikornyás, barokkos beütéssel, s alatta még mindig stílusosan, de a laikus számára is könnyen olvashatóan az "Ericae Favoris" szöveg. Háttérben halványan felsejlik a 28as szám, utalva az Örsre (legalább is a legtöbbjükre...) A lógó nagyobb méretben ITT tekinthető meg.

Egyelőre ez az egy van, de a további mez tervek is ide kerülnek majdanság.
Pá.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

faszajosan nez ki, de komolyan. jo ötlet! :D

Névtelen írta...

a focizást élvezni fogod :) télleg a 2. legjobb dologl a világon :D

Névtelen írta...

Nagyon jó a mez DeluksZ
Szombaton 9:50kor meccs. Hogy hol azt még nem tom. Még egyeztetünk forumon. De pénteken mindenképpen össze kéne funi a team memböröknek. Légy jó