2007. május 9.

Protekció

Kaptam, nem is olyan rég, egy szép kis büntetést a Bp.-Szeged IC-n, ugyanis a diák igazolványomat Pesten hagytam. Nem volt mit tenni, a büntetés jogos, és tudván, hogy a koliban figyel az otthagyott diák, amit tizen-pár napon belül ráérek bemutatni, nem pattogtam. Ma volt a napja, hogy bevigyem az okmányt, megmutassam az illetékeseknek, és lepengessem a kezelési költséget, ami nem tudom miért, 1000 forint, de ők biztosan jobban tudják.

A Nyugati-pályaudvarra mentem, ahol 3-4 pénztár üzemelt csak, így a sorok sem voltak rövidek. Beálltam az egyikbe, s vártam, hogy sorra kerüljek, mire a tőlem jobbra lévő sorban nagy hüledezésbe, és káprázkodásba kezdett a nép.

"-Jajj, a Géééézuuuuuuuuuu."
"-Ooooooo."
"-Aszittem káprázik a szemem."

Kiderült, hogy Géza a Mátyás térről, barátnőstül (de mindenképpen valamilyen minőségében ott levő nőstől) állt be, azaz slisszant be a sorba, ugyanis a hírnév arra is jó, hogy ne késs le vonatot. A nyugdíjas kommandó támadása után főhősünk nem győzött pukedlizni, míg az ismeretlen nőszemély, kihasználva a jobbján lévő férfiú nemzeti szintű ismertségét, megvette a jegyét, majd mindketten távoztak, a BK rajongói klub őstagságival rendelkező asszonyainak vágyakozó tekintetétől kísérve.

Mellesleg egy egyszerű diákigazolvány bemutatás mintegy 15-20 perc adminisztrációt vesz igénybe. Ajánlatos hajnalban, vagy vasárnap elintézni, ha nem szeretnénk kivívni a mögöttünk álló embertömeg nem jogos, de ettől függetlenül kellemetlen haragját.

Örökélet kétszer meg világbéke.

15 megjegyzés:

csibiur írta...

Ez annyira jellemző erre a városra. Amióta itt élek, vegyük sorra milyen tv-s személyiségekkel találkoztam:
Imi, Tóni, Géza, Vilibá, Ricsi. Ezek közül Imit 3x, Ricsit 2x is...ja meg láttam 1x Máté Krisztát. Szal nemtom értitek e mit akarok ezzel. Ha ebben a városban jársz vagy BK vagy senki :)

DeluksZ írta...

Nekem még volt egy Tillám meg egy mégvalakim, de rá már nem emlékszem csak dom hogy sokat szoktam látni. Persze Tóni meg Imi nekem is meg volt.

Névtelen írta...

Én nem régota vagyok fönn de fél év alatt a Váncsa István, meg a Pákó de csorikám ugy izzadt mint egy sörösló szoval szeritnem csádbol vagy honnan a picsábol azért jött el mert nem birta a hőséget!

Névtelen írta...

Szabó Győző, Tilla. Győző jól nézett ki, mosolygott, persze miközben telefonált, gyanítom h azt mesélte a vonal túl oldalán lévőlen, h éppen most köszönget fiatal kis csajoknak, akik bámulják őt és alig mernek hinni a szemüknek:) amúgy kb akkora volt mint én, de szimpi volt nagyon. Tilla meg nagy

Névtelen írta...

Hozzászólva a sztártémához, én már kezeltem is Gézával, a történetbe nem mennék bele jobban. Szabó Győzővel meg volt is storym, mert nálunk kajáltak balatotnon és egy vihar miatt beköltöztek a pultba kajástól meg mindenestől, ami az én felségterületem volt, tényleg jó arc. Mellesleg csodálkozom B mint nagy BK rajongó hogy nem kértél autogramot :P. Jah, és ha a Kingát látjátok, adjátok meg neki a telefonszámom!

Adrienn írta...

Mindenkinek Kinga a favorit?:) Mondjuk, ha belegondolok, a többiek elég nyomik. szegény Noémi, neki aztán van egy fajta feje:) Nálam akkor is Miklós és Zsolt vannak a topon! Férfiasak is, és nagyon nagy dumájuk van

Névtelen írta...

Nekem meg nincs TV basszátok meg! :(

Adrienn írta...

vedd meg a magazint;)

csibiur írta...

Kinga nekem picit tucat, de tény h szép arca van...csak nagyon idegesítő h milyen picsa szinésznő...és mit tett már Gézával kérem. Azt most meg lehet ujra összejönnek pfff....grat a forgatókönyveseknek, ennél nagyobb pancsert nem tudnának már csinálni szegény fiúból...ennyi

Adrienn írta...

Géza a pancser? ugyan.. Imi az! Mióta jár már egyetemre? meg hogy néz ki a haja? na ő aztán mindig szív. most is elmentek partyzni, 2 sör be is ütött nekik:) elég groteszk volt amúgy a Kinga-Imi páros=kölyök kutya, felnőtt nő, ránézésre. Kinga szép magas, de nem tetszik az állkapcsa, és a hajaszíne. a szőkének sokkal több szebb árnyalata van. géza meg édes, bár nem lennék a nője:) ilyen anyóssal...XDXDXD

Névtelen írta...

Hová fajult a blogod deluksz! :D

A következő irást a Story vagy a Best amgazin alapján kéne írnod! :D

csibiur írta...

Géza pancser-e??? Azok után amit Kinga művelt vele??? A legkevesebb h sziven döfi egy konyhakéssel erre mingyá újra 1üttvannak. miez ha nem pancserség?

Adrienn írta...

röviden? sorozat-szerelem. tudod, az ember néha megbocsájt..

Névtelen írta...

Na ez az, amihez egyáltalán nem tudok hozzászólni. Kb két részt láttam az egészből, azt is csak háttértévézve. De nem bánom valahogy.. egyetlen sorozat, ami leköt az a Hősök. :P

Adrienn írta...

helyes.. most minket is az köt le