2006. október 16.

Újabb hét

Üdv. Jó régen nem írtam már, de ez a blog most különleges. Ezt már az új notebookomon gépelem, ami várakozáson felül teljesít. Imádom a kicsikét. Gyönyörű design, elegáns színek, tökéletes színek, szóval mindent összevetve fantasztikus kis masina ez. Majd rakok fel róla képet köv. bejegyzésben.

Az előző hetem szörnyű volt, köszönhetően egy ismeretlen eredetű bakteriális vagy vírusos fertőzésnek. Nem influenza, nem megfázás… valami a kettő összekapcsolásából létrejött titkos eredetű nyavalya volt, mi megkeserítette mindennapjaimat. Az orrom folyt, miközben be volt dugulva, a lázam a 39et verte. A torkomban mintha öngyújtót gyújtottak volna, és mintha egy rakás Freddy Krüger tesztelte volna rajta az újonnan szerzett kesztyűit. Nem szoktam beteg lenni, ezért váratlanul ért a helyzet, s a kínokat is nehezebben éltem meg min az átlagember. Legalább 2 órát gőzöltem, míg végül sikerült a torkomat normális állapotba hoznom.

A heveny fájások, s a halál közeli élmények másnapra csitultak, de az orrom még így egy hét elteltével is termel, mint a kisangyal. Egyszerűen nincs olyan, hogy szárazra tudnám fújni. Ezen kívül viszont teljesen kilábaltam a betegségből, mondhatni. Holnap 2 japán nyelvi doga… de előtte még, muszáj végigvinnem a Tomb Raider Legend c. játékot, mert 7 gigát foglal, és az nem szerencsés dolog. Most, hogy fent van a noti, és a sávszél beszerelése is lezavaródik (pff) néhány napon belül, ti lesztek az elsők, akik tudni fognak róla, ha lesz netem. A blog napi frissítésű lesz ismét, aminek biztosan nagyon örültök.

Mivel az előző hetem kvázi kitörlődött a fejemből, nem is szaporítom a szót. Lényeg, hogy csekkoljatok vissza sűrűn, és szurkoljatok szombaton, mert megint focizunk… (ohyeah!)

Nincsenek megjegyzések: