2006. október 18.

Supersize me HUN

Komolyan... muter megdobott 9000 Ft értékű kajajeggyel. Hétfő Mc'Donalds, kedd, szerda, Burger King. Hál'istennek ma öcsémnek oda tudtam adni a maradék kajajegyet, úgyhogy most már vígan éhezhetek, de legalább egészségesen. Az a baj, hogy reggel nem szoktam enni, hogy időben beérjek a mintegy 6 percre lévő suliba. A suliból kijövet viszont egy Burger King, a túloldalon pedig egy Mc'Donalds áll, s hívogat. Akkorra már nagyon éhes vagyok, s bizony elcsábulok néha-néha... naponta maximum egyszer. Ez igy nem mehet tovább. Öcsém is megmondta. El fogok hizni. Azt NEM szabad!

Ma találkoztam egy aranyos emberrel, mikor az egyik aluljáróban sétáltam. A köztünk lezajlott magasröptű dialógus a következő képpen hangzott.

Ő: Ne haragudj, aggy má' egy szál cigit.
ÉN: Csak egy szálam van.
Ő: Aha, rohaggyá meg...
ÉN: A kurva anyád.

...s továbbálltunk a Questura felé, hogy legyen szép kék egyetemistásos diákom, mert az mégiscsak szebb, kékebb, és különben is, legyen az ember egy kicsit sznob, ha egyetemista, pláne, ha bölcsész. A pult mögött álló csaj mosolyogva közölte, hogy szopás van, a rendszerben nincs benne a diákigazolvány igénylésem. Ez csak azért volt számomra furcsa, mert már augusztusban igényeltünk mindennel együtt... ezexerint mégsem, de ha beviszem a csekk befizetéséről a kivonatot, akkor elkezdik készíteni. Karácsonyra talán megkapom, juhéjj.

Játsszon mindenki Warblade v1.20-at. Addict egy játék, rá is függtem nagyon. 8.500.000 a rekordom eddig, aki ezt megdönti vendégem egy sörre.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aza mekis rész nem gyerekjáték!
Tavaly énis eljátszottam úgyanezt és azóta azokkal a plusz kilókkal küszködöm...dehát ha 1x a mekis reggelinél nincs jobb a világon bvááá :)
Ráadásul azzal a kajajeggyel még bűntudatom sincs hogy ennyit költök!
Beware!