2006. november 30.

Diáknak se híre se hamva!

Az életvitel befőtt jellegű. Probléma nincsen, csak pár dologgal, de elhanyagolhatók. Azaz egy akad. A JÓ K*RVA anyját a cégnek aki még mindig nem készítette el a diákigazolványomat. Képtelenség! Nem tudom agyilag felfogni, hogy lehet monopolhelyzetben egy ilyen cég, nemhogy piacképes legyen (vagy több cég gyártja a diákokat?). Kriszta drága, te úgyis hasonlót tanulsz. Mit tegyek, hogy fél év után megkapjam azt a rohadt diákigazolványt. Van ilyen ombudszman? Mert ha van, akkor hozzájuk fordulok. Ha meg nincs, akkor megyek Svédországba én is.

Olvassatok anime kliséket. Elég szépen összegyűltek a legkülönbözőbb, de lényegében a legtöbb animére ráhúzható vicceskedések. Nem kell halál komolyan venni azért.

A bölcsességfogam, nah az már komolyabb téma. Átszoktam a demalgonra pár napos kataflám kúra után. Baszki, úgy hangzik, mint valami ősdrogos rehab közben írt naplóbejegyzései. Nyugodtság... legrosszabb esetben Aktivál függő leszek.

Szép napot.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon kínos...

Névtelen írta...

Drága Bog,

igaz, hogy közgázt tanulok, de ez nincs összefüggésben az okirat ügyintézéssel. Nem tudok tanácsot adni, de a helyedben már tuti panaszt tettem volna az iletékes szervnél. Például bementem volna a suli titkárságára, vagy aki ezzel foglalkozik. (Nálunk Tanulmányi Osztály.) Megkérdem, honnan jönnek a diákok. Elmegyek az adott címre és felkeresem az igazgatót. Én már rájuk borítottam volna az asztalt. Nem hiszem, hogy a lázadozáson kívül tettél valamit. Rajta. Van Neked szád, nem féltelek. Egyébiránt sok másik vállalattal kapcsolatban meglepődök, hogy hogy lehet monopolhelyzetben. Szerintem egyszerű a válasz. Vegyük pl a MÁV-ot.. azért enged meg magának annyi mindent, mert monopolhelyzetben van.. tudja, hogy a sok birka ember úgyse tud mással utazni, max volánnal, de nem feltétlenül fedi le egymást a két célközönség. Úgyhogy továbbra is él, mint Marci hevesen. Tudod, hogy van a mondás, az élet egy nagy rakás sz*r és mi nagy kanállal esszük. Vagy valami ilyesmi. Verd ki a balhét, mást nem tudsz tenni. Ne hidd, hogy én nem háborgok úgy unblock mindennel kapcsolatban ebben az országban.

Készüljetek a vizsgákra!! Az elején könnyű hibát ejteni. Én amit az elején elrontottam, az a mostani ötödik félévemen is érezteti hatását..

Pusza nektek

Névtelen írta...

Hát ez cink... Szoljál Bogdán kit kell honnan kirúgatni, muter elintézi ;)

Névtelen írta...

...vagy kit kell hogyan elveretni, Igor elintézi :P