2006. november 26.

Fél éves diákigazolvány

Ennek is el kellett jönni egyszer. Az ember érzi, tudja, hogy nem kerülheti ki. Előbb vagy utóbb felelnie kell a tetteiért. Ha valaki 10-szer utazik diákkedvezménnyel, érvényes diákigazolvány nélkül, akkor kurvára megérdemli, hogy 11. alkalommal megbüntessék. Meg is büntettek, de én még is azt mondom, kapja be a cég, amelyik augusztus (!!!) óta nem volt képes kinyomni az új diákomat. 15 napom van, hogy bemutassak egy érvényes diákot. Ha ezalatt az idő alatt nem készül el a kicsike, megkapja a csekkemet a Questura iroda.

Már augusztusban,a jelentkezésnél igényeltem és kifizettem a diákigazolványt, szóval az elsők között kellett volna megkapnom, lévén nagyon sokan vannak, akik csak iskolakezdés után jutottak el idáig. Naívan besétáltam valamelyik nap még októberben az irodába, ahol közölték, hogy „Bocsesz, az igénylésed nincs a rendszerben.” Aha mondom ügyintézés Rulz, most akkor vagy igényelek újat és karácsonyi ajándékként megkapom, vagy igazolom, hogy már befizettem a csekket. Novemberben igazoltam is hogy a sárgás, elöregedett, megkopott papír, mely az idő vasfogának nem állt ellent, azt igazolja, hogy még valamikor a nyáron befizettem a pénzt a diákomra. Most légy okos… jahhh, hogy a rendelésem természetesen benne van a rendszerben, csak még nem jött meg. De a köv. héten már tuti. De ha akkor sem akkor azután. Ennyi.

Már annak is van ELTEs diákja, aki csak két év múlva fog odajárni, de nekem nincs. Novemberben! Hál’istennek a fogam most nem fáj. Átszoktam a demalgonra. kataflám után.

Ez meg mi?! Hol, mikor merre? Benne lesz a Győzike Showban? Remélem senki, még maga sem csodálkozik a tényen, hogy ez megtörtént. Így is sokkal utóbb, mint előbb. Remélem, az ilyen incidenseknek köszönhetően rájön, hogy nem is olyan rossz dolog az a henteskedés. Ekkora házra nem lesz pénz, de Virág jövője talán még megmenthető.

Pás

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

kínos...

Névtelen írta...

Nem a Corvinus most az első? Amúgy Bog lehet, hogy már kellett volna találkoznod Apámmal, mert ott dolgozik egy jó ideje, mint portás asszem. :) Hát igen, nyugdíjasoknak nem jár más..
Nézzük.. lehet, hogy Győzike helyében én is fegyvert vettem volna, no nem miután megvernek, hanem miután úgy kivégzik a kutyámat, ahogy azt Buksival művelték.. nézz utána. Szerintem Te is elszégyelled magad, hogy ilyen emberek léteznek. Szóval, ha valaki Axellel tenné ezt, biztos, hogy az illetőt én magam kötözném ugyanúgy a vonatsinekre. R.I.P. Buksi :(

Névtelen írta...

Hát ez ilyen, Győzike ilyen, leszarom a nyomorát. Amúgy hogy jutsz te ilyen szenny homepage ekre mint ez is amiről linket adtál ebben a blogodban... Ez gy idióta arc volt, én nem sasajnálom azokat a "testvéreket" akiket megvertek a rendrőrök a tüntetéseknél!! Megérdemelték!