2006. november 8.

Ősz 2 - 0 Immunrendszer

Szarul vagyok! Má’ megin’! A kurva életbe! Kezdek arra gyanakodni, hogy a rosszullétek száma egyenes arányban van a japán ZH-k számával. A fejem nem fáj, hál’Istennek a torkom sem, csak az orrom van bedugulva folyton és halkabban hallok mindent. Nyelni kicsit nehézkes, sőt, olyannyira, hogy a szervezetem nem is teszi, miközben alszom. 20-30 percenként kellett felébrednem arra, hogy teli van nyállal a szám. Nah de kamillateák hektóliterjei, meleg zuhanyok garmadája, és megannyi meggyilkolt zsebkendő fémjelzi majd gyógyulásom útját, aminek, remélem már holnap a végére érek.

Ilyen hatással van rám Pest. Immunrendszer gyengítő hatással. Lehet, hogy meg kéne próbálkoznom a gyümölcsökkel vagy a mozgással, amiket már néhány éve száműztem, leginkább vízszintes helyzetben töltött életemből. Lényeg, hogy erősítenem kell, mert még el sem kezdődött igazán a tél, már kétszer ágynak estem. A mai Született feleségek azért remélem, helyrerak kicsit.

Az is furcsa, hogy már ilyenkor, este hat előtt is teljesen sötét van. A szobában csak az olvasólámpák kósza fénye keresi a nekik szánt helyet, aztán idővel rájönnek, hogy csak úgy felejtették őket. Félig összegyűrt ágyneműk próbálják normális formába hozni magukat, s szinte idáig hallom az asztal keserű vinnyogását a több hete rajta levő üres üdítős üvegektől. Mi ez, ha nem altató jellegű környezet. Az ingerszegénység, a bedugult orr, Toma mp3 lejátszójából szolidan átszűrődő DnB taktusok, mind-mind arra késztetnek, hogy fejemet, a csurommá áztatott párnámra hajtsam, hogy utána megint felkeljek 20 perc múlva.

Inkább japánozok. Öcsémmel is el kellett halasztanom a rituális jellegű heti összejövetelünket a Puskinban, két tejeskávé és néhány szál cigi társaságában. Na majd legközelebb. Addig is drukkoljatok, mert ez így rossz. Nem kicsit, nagyon.

Pás

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziaa!! ^^

Még jó múltkor a lelkemre kötötted, hogy olvassalak. Sajnálom, de ez csak most jött össze. Nagyjából visszamenőleg is bepótoltam. Nehogy elkezdj leépülni! Eddig minden zsír, ahogy olvasom. Japánnal meg hajrá, mert anno én így kezdtem elszúrni a spanyolt. Kezdeti lelkesedés- magánélet- kevesebb szótanulás- majd kevesebb nyelvtan- aztán majd órán úgyis megértem.. Végül: már nem tudtam megkülönböztetni, hogy ez kínai vagy spanyol óra - enyhe túlzással.
A vonatozással meg ne hidd, hogy csak Neked vannak gondjaid. ;) Teljesen átérzem minden panaszod, bár mégsem sajnállak annyira, mint magam, lévén, én csupán 7%-ban utazom Ic-vel.
Ja, gratulálok kettőtöknek egymáshoz. :) Végre találtál egy szimpatikus lányt. LEgalábbis nekem innen úgy tűnik. :)

Üdv,
-mine-

DeluksZ írta...

Nah végre kislány, örülök, hogy visszaterelődtél a helyes mederbe. Tartsd meg jószokásod. Adriennek is tetszel. Maradj Mine.

Névtelen írta...

Bogdánbaba miattam van :D Ugyanis énis náthás voltam amikor találkoztunk a héten a boltban :D Elég fura voltál. Nem ilyen szoktál lenni. Semmi mosoly mintha nem örültél volna nekem vagy valamiért mintha távolságot tartanál vagy csak feszült voltál nemtom na nem szoktam meg ezt. Nah jobbulást neked azért. Adiren Te meg nagyon aranyos nő vagy. Teccik amiket irogacc.

Na pápá

Névtelen írta...

nabakker irtam ide, de csomó msn szöveg jött meg halálos fegyver 4 megy meg aroma gyerkek potyognak az égből és sáskajárás van a tatárokról nem is beszélve... a lényeg annyi lett volna, hogy elfelejtettem :D mind1 valami pojént akartam irni majd legközelebb :D

szép 7végét