2007. január 8.

Emo Scene még mindig (huhúú még milyen sokáig cicák...)

Emésszétek még az előző bejegyzést, nem is akarok sokat írni, csak megmutatom, mire késztet mindaz, ami ma és tegnap velem történet. Baszki nemcsak privi.hu de EMO függő lettem. A kis képet, amit bal oldalon láttok pár perce raktam össze Photoshopban. Miért van rajta "NOT4USE" felirat? Azért mert lenyúljátok mocskos mód és két hét múlva azt látom, hogy a MySpace-n 250 embernek az én grafikám az avatarja, azért. Ma Adriennek megmutattam azokat a Chuck Norris tényeket, amiket majdnem pontosan egy évvel ezelőtt, 2006. január 17.-én írtam, s kettő kivételével mindet halotta már másoktól. Jó is az, mikor mesélik neked, hogy kinek melyik a kedvence, és benyögöd, hogy "Jah, az zsír, azt én találtam ki." persze senki sem hisz neked, a jogdíjakkal meg valami sunyi disznó jól megszedi magát és én fogok éhen halni. Véleményem szerint ennyi pont elég, hogy most kicsit bedepizzek, aztán kitudja mi lesz még a vége.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Cs!
Hát ez zsír. Épp beszélgetünk Esm úrral, hogy mi is EMO-k leszünk, mert nem akarunk a kisebbséghez tartozni.
Meg írunk blogot is, hogy minket kigúnyolnak és semmibevesznek a magadfajta nemmegértő emberek. Ezért öngyilkossági KÍSÉRLETET követünk el. (értsd: csuklót vagdosni ér _mellett_ életlen, fertőtlenített pengével; kiugrani a földszinti ablakból, stb...)

Mellesleg ajánlom megtekintésre a https://aspnet.interware.hu/psychic/ általam kreált kis ASP.NET szösszenetet, ha igazi privi.hu-s nicket akarsz magadnak. (Kérésre kiegészítem az adatbázist, tervezem a FIÚ és LÁNY nem mellé az EMO felvételét is...[náluk végülis mindegy, hogy fiú-e vagy lány az illető, ugyanúgy néznek ki xD])


-------------
psychic
a privi.hu/esmeyn_emo oldal designere, stylistja és fengshui szakértője xD

Névtelen írta...

ja a suicide.barbie privi.hu-ját is nézzétek már meg, azt nem hiszem el h vki télleg ennyire ősparasztköcsög legyen...

Névtelen írta...

Nem, ő egy kúltúrált személy, csak nem fogadja el őt senki. :-DDD
Maksa Zoltán művészúr fogalmazta ezt meg máskor nagyon jól:

-Te... Ne haragudj már... De miért drogozol?
-Mer engem kitaszított a társadalom
-Áhá és ezt ki mondta?
-Én...

:-D

Névtelen írta...

Kurva anyját az összes emósnak!!!!!
Vita lezárva.