2006. november 26.

Kataflám kúra

Ennyi. Kataflámon élek. Kb. nyelni sem tudok attól a kurva bölcsességfogtól, ami úgy döntött, vizsgaidőszak előtt meglep pár kellemetlen héttel. Nem pofátlanság ez? Hajnali fél egykor keltem ma is, mert éreztem, hogy fáj. Aztán nekiültem a Japán nyelv eredetét kutatni, mert az egyetemi jegyzetet kevésnek találtam, és hoppá. Elég rendesen össze lehet szedni az információkat, csak ügyesen kell használni a netet. Az este a tanulás mellett kellemes sztondulással telt. Ültem, ettem, ültem, tanultam, mindent csináltam, mert az álommanó máshol járt… és máshol jár még most is.

Magyarországon mikor lesz ilyen ? Csóri tanároknak külön nyelvórákat kéne venniük. Sztem (izé… szerintem) ez hatalmas nagy baromság. Nyelv-evolúciós szempontból tökéletesen meg tudom érteni azokat, akik fejlődésnek tartják, s ezáltal teljesen legitimnek, viszont annak ellenére, hogy ténylegesen a gyorsabb és egyszerűbb információközlést hivatott szolgálni, tökéletesen ledegradálja és elbutítja a nyelvet. Nem véletlen, hogy az angoloknak sem tetszik, hogy az első számú világnyelv az övék. Korcsosul időről időre. Ha ezt meg is engedik, akkor nincs mit tenni. Eljön majd az idő, amikor úgy tanítják, hogy „2B or Not2B?” Ennek a nyelvnek megvan a maga közege, ami az internet valamint az online játékok, ahol igenis számít az információközlés sebessége. Más közegben (egy dolgozatban, wtf?!) pont ellenkezőleg hat.

Kurvára fáj a fogam. Beveszek egy kataflámot.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Deluksz tudok egy homeopátiás kúrát. A homeopátia lényege hogy olyan dolokat viszel a szerveztedbe amivel készteted rá hogy védekezzen az adott dologra igy hozzászox kb. Nos az enyém az lenne hogy jól megverlek az fájni fog és majd hozzászox :D

Na mit szólsz ???

DeluksZ írta...

Elővigyázatosságból azután rajtad is alkalmazzuk kk?;)
Spongya jöhetel te is, ha a Ferenciek terére elvonszolod magad. Időpont még változó, a hely az viszont stabil.

Névtelen írta...

akkor az már egy biztos pont