2007. január 6.

Boldog vízkeresztet

Köszöntök mindenkit ebben a 2007-es évben. Kissé megkésve BUÉK, de a vízkereszttel még időben vagyok. A világ különböző részein még amúgy is csak mostanában ünneplik a karácsonyt, szóval esetleg azt is kívánhatnék… de nem kívánok, magyarok vagyunk, nálunk 24.-én van, arról csúnyán lekéstem. Aki zokon vette vón, hogy nem kapott Merry Christmasos akármit, annak üzenem, hogy iWiWen írtam én üzenőfalra, csak hát akkor sokan ugyanígy tettek, nem biztos, hogy látta az én bejegyzésemet.

Mielőtt hatalmas monológokba kezdenék, inkább csak annyit írnék, hogy a az újévi és karácsonyi teszés-veszés után, valamint annak köszönhetően, hogy a World of Warcraft accountom lejárt, a blog gyakoriság jelentős boostoláson megy majd keresztül. Ha nem haragusztok, most Filótöri vizsgára készülök… de miért haragudnátok. Ezt meg csak úgy, útravalónak a köv. bejegyzésig. Ramica privis oldala

Csók.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

eztet ez fajin, a kedvenceket tessék megnézni :D http://privi.hu/tiggergirl

DeluksZ írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.