2007. január 25.

Csordaszellem ftw!

Ez a nap sem telt el úgy, hogy ne támadt volna sortüzelési ingerem, de mióta pesten élek ezen már meg sem lepődöm. Rágyújtottam egy cigire, s a csomagokkal együtt ballagtam a peron felé, mikor láttam, hogy emberek igen, de szerelvény sehol sincs. Nem siettem, és a cigit is el tudtam szívni kapkodás nélkül, hát nem zavartattam magam ilyen apró dolgokon, minthogy az IC köddé vált.

Egy cigiből kettő lett, s megjelent a szerelvény, mely lassan tolatott a mozdony felé. A bemondó csaj, mint valami jól idomított papagáj, kántálta a figyelmeztetést újra, meg újra, meg újra... "Az ötödik vágányon tolatást végeznek, a vágány mellett, kérem vigyázzanak"x250. Mit tesz a leleményes magyar? Kihasználván, hogy üres a vonat, felszáll. Az, hogy a jármű éppen mozgok, kurvára lényegtelen, a lényeg az, hogy az üres fülkékben tudjunk helyet foglalni, hogy utána megvető pillantásokat mérhessünk arra a sok köcsögre, aki a hat személyes fülkékbe bepofátlanodik mellénk. Felszállt egy ember, felszállt még egy... "Kérjük utasainkat, a mozgó járműre NE szálljanak fel!". Ki a faszt érdekel, mit ordibál a hülye picsa, nem neki kell az üres fülke. "Kérjük utasainkat, hogy a MOZGÓ járműre NE szálljanak fel!!!". Érdekelt valakit? Lófaszt. Agy kikapcsol, versenyösztön beindul. Ha Józsi felszállt, a kurva anyját, akkor én is felszállok! Ennyi. Persze ha valaki véletlen megbotlik, s a vonat 2km/h-val szép komótosan vágja ketté derékmagasságban, akkor a MÁV fizet, mert nem volt erőtér a vágány mellett és nem álltak ott csőre töltött félautomatákkal az őrök, vigyázva az utasok testi épségére.

Feladva a küzdelmet a szerelvény a mozdony előtt 6-7 méterrel megállt. Ennyi kellett annak a maradéknak, akik őrlődtek a jó hely és a józan ész között. Aki lent volt, látván, hogy a vonat már nem mozog, felszállt, mintha ingyen osztogatnák a kenyeret meg a sört. A mozdony rátolatott a szerelvényre, s elindulhattunk. Azt már le sem írom, hogy milyen érzéseket kelt bennem, amikor az utasok egy-egy megálló előtt 2 órával már az alsó lépcsőn állnak, hogy ők szállhassanak le elsőként. Aztán teszik ezt addig, míg valakit apró kockákra nem vág a mozdonykerék, aztán meg néznek nagyot, hogy ilyen is megtörténhet. Lehet, hogy nem viccből tépik a szájukat csóri MÁVosok.

Ja, Földes András elküldött a rákba, kicsi bloggert az én kisközösségemmel, és mondta, hogy kussoljak. Okés. Kussolok.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm.. IC? Tudtommal minden ic-re kell helyjegyet váltani. Akkor miért a nagy para? :)

DeluksZ írta...

Mostmár minden Szeged-Pest vonalú vonat rendelkezik Személy, IC2 és IC1 osztályú vagonokkal. Gondolom a személyisek kapkodtak:)

Névtelen írta...

Valakinek most csuklik valakije. Keziccsókolom Földesiné, tessék már a fiát megnevelni.

Névtelen írta...

Földesné. Most jönnek értem is éjszaka bmeg, tudtam hogy egyszer én is elcseszek vmit...

Névtelen írta...

mit mondott a koma vagy mivan? infót!! :D

csibiur írta...

yep.
Elő a copy+paste-el