2007. március 26.

Kormányszóvivőtlenség

Úgy voltam vele, hogy Demcsákról írok, és elmondom neki, hogy "Veled vagyok Zsuzsa!", de nem teszem, mert hosszú, és már mindenki unja. Ugyanúgy, ahogy a felszínes politikai érveléseket, melyek abból állnak, hogy pártpolitikai ideológiákat alapul véve, a személyes véleményt, a jóérzést, és a nemes egyszerűséget kiiktatva beakasszunk, ahol lehet. Ha Gyurcsány a jelenlegi Pápát kéri fel szóvivőnek, akkor a Fidesznek nem tetszett volna, hogy pusztán egy monoteista vallás képviselője, ezáltal szociálisan érzéketlen (csak úgy, mint Zsuzsa... ugyebár). Vicces belegondolni, hogy sunyiban hány Fideszes politikus cserélgette egymás közt Zsuzsa képeit a botrány kirobbanása óta, s ezek után hogyan lehetetlenítették el szegény csajt, pusztán azért mert a kormány őt akarta.

Inkább írok arról, hogy a bőrdzseki, és a kalap után, végre magaménak mondhatok egy eredeti, orvosi acélból készült, német (Solingeni) borotvakést. Első kipróbálás után csak pár helyen véreztem, de bele kell még tanulnom a használatába. Adrienn gépét kölcsönkérve rakok majd fel róla képet, és kicsit átvesszük, hogy akkor most mit, és hogyan is kell tennünk, ha borotválkozni szeretnénk. Nem, nem arról van szó, hogy 3 perc alatt megszabadulunk az arcunkon lévő szőrtől. Én a borotválkozásról fogok beszélni. Majd. Most nem. Pá.

7 megjegyzés:

Unknown írta...

aszittem a csuklódat vágdostad ;)

Névtelen írta...

szerintem azt is, de még csak titokban. az emóság nyílt vállalása nem ilyen eccerű feladat xD

Névtelen írta...

Doh, azt hittem csak én vagyok ilyen h a borotváról és a vérről nem a borotválkozás jut eszembe >.<

csibiur írta...

jaja Adri...vállalnám én de 1 ébenfekete hajfestés és hullana ki az összes hajam :(
Ettől a tudattól egyre depisebb leszek és hopp...Emo feeling growing inside :D
Písz

Névtelen írta...

szétkaszabolt fejjel fogunk találkozni?

DeluksZ írta...

A szétkaszabolt és az itt-ott megvágott fej teljesen más látvány. Az egyik rémisztő a másoik szolidan férfias. Mellesleg nem, megvárom míg begyógyulok:)

Névtelen írta...

miez a demcsakos orulet?mindenbol kimaradok:(
amugy emo lettem