2007. április 12.

Agyömleng jól

Összejött pár arra érdemes link, videó, meg élmény is. Leül, ropit kibont, olvas, művelődik. Furcsa, de még nem ejtettem szót városunk egyik legkiemelkedőbb kulturális áramlatáról, melyet a kétfarkú kutyás srácok művelnek. Társadalomkritikának legalább annyira tökéletes, mint a South Park, és legalább olyan vicces is. Pontos dátumot nem tudok mondani, de abban az időben, mikor még mi is matricáztunk, terjedtek el a kétfarkú stencilek, azóta pedig intellektuális egyeduralkodó kicsiny városunkban. Akit érdekel a dolog, az itt nézheti meg a képeket. Hónapokra lebontva megtalálhatjuk az alkotásokat (igen, a bal oldali menüben). Figyelem, csak akkor kattints a linkre, ha van pár szabad órád, mert ha elkezded nézegetni a képeket, fél év áttekintésénél előbb biztosan nem állsz fel a géptől.

Aztán van még nekünk egy TH koncerten (előtte, alatta, utána) készült riportunk is az indexesek jóvoltából. Az egyetlen értékelhető rész a videóban a Kárpátiás srác kellő nemzeti öntudattal. A pulcsija érdekelne. Hol lehet ilyet kapni? Azért érdemes megfigyelni a tinédzserleányzók válaszait, különös tekintettel a huszadik másodperc környékére. Az örök igazságot csak az öreganyó látja. Ez csak image. Úgy is bevallják.



Persze most is MÁV-val jöttem fel pestre, és ilyenkor mindig van miről blogolni, ha nem lusta az ember (én sokszor vagyok az). Késéssel indultunk, és késés nélkül érkeztünk (GG!) viszont a "Ne szálljanak fel a vonatra, a szerelvény tolatást végez!" játékot újra eljátszották az állomáson. Szerintetek? Igen... MINDENKI felszállt a vonatra, a legráérősebb nyugdíjastól a legsietősebb kiskamaszokig, mintha ingyen osztogatnák a vagonokban a kenyeret. A tolatás befejeztével jómagam, és az a néhány utas, aki nem szállt fel, elhelyezkedtünk, kimorgolódtam magam, és döcögtünk is a főváros felé.

Tegnap Morrisonsban voltunk. Leérek, "személyi, diák"... jah, mondom semmi nincs. "Akkor nem engedhetlek be" (hozzá kell tennem Adrienn a maga 158cmes alacsonyságával már bent várt rám). Mondom jó, kicsit fáradt vagyok a hasonló faszságokhoz, ha nem akarnak beengedni, hát nem megyek be, sört boltban is tudok venni, és még szabad levegőn is vagyok. Aztán Adrienn szólt, hogy röpke két évvel vagyok idősebb nála, a srác megenyhült és bemehettem. Anyád. Azért lecsekkolt a "Mikor születtél... és akkor hány éves vagy?" kérdéskombinációval.

Megjegyzem, kb. három tizenkét év alattival találkoztam bent. Még egy ilyen eset, és kihívom a rendőröket, aztán lehet utána személyit kéregetni tőlük is... köcsög.

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

na csá!

HÁt a Tokio Hoteles rész az no comment... Sajnálom őket. Iagzából azt nemértem neked minek kellene az a pulóver ami a srácon van, nem illene hozzád. Az utolsó résszel szintén nem értek egyet, annak a "kidobónak" vagy nemtudom ki állított meg, az a munkája, hogy elkérje tőled az igazolványodat, sőt, állampolgárként köteles vagy magadnál hordani a személyigazolványod, tehát felháborodásod teljesen alaptalan.

DeluksZ írta...

Persze Tavi, nincs is ezzel gond... de ha ez a munkája akkor kérje el mindenkitől, mert ha nemakkor ez így nem más csak kötsögöés... ezen felül pedig.
1. Ne engedjen be, hisz nem vol nálam semmi
2. Mi a faszt keresnek lent 11-12 éves lányok a szüleikkel?

Vagy csinálja a munkáját vagy ne csinálja sehogy

Névtelen írta...

karpatijás arc vicces volt. felröhögtem amikor mondta, hogy áá én csak a húgomat kisértem el :D rofl. a pulóverről meg csak annyit hogy nem ettől lesz valaki magyar, hogy magárahúz ien szarokat, ami szánalmasan szarul is néz ki, és amúgy is csak a múltbatekintés megy állandoan, jó lenne már előre nézni... amugy meg he... :P

Névtelen írta...

szerintem sem az ilyen pulcsi teszi a magyart-leginkább az ilyen pulcsisokról nekem az utcai törés-zuzás,agyatlan hőbörgés ugrik be.meg is szólal a srác szép értelmesen:)

a személyiben meg tavi leírta a frankót:ez a dolguk,szerencsére egyre inkább figyelnek ilyesmire,azmeg,hogy fiatalkorúak szülővel-az teljesen törvényes!

tokioizéről meg kár szót is..

DeluksZ írta...

Ha olyan hangulatban lettetek volna mint én, akkor titeket is felbaszott volna, hogy egy ilyen kisköcsög 5 évvel fiatalabbnak néz, mint amennyik vagytok. Amugy nem vagyok benne biztos, hogy van-e arra bármilyen szabály, hogy 11-12 éves kislányok éjfélkor szórakozóhelyen akármilyen felügyelettel tartózkodhatnak:)

A pulóver természetesen nem tesz "magyarrá", viszont 10ezerrel olcsóbb, mint bármelyik másik hasonló kaliberű nyugati márka, és legalább ugyanolyan jó, csak pipa helyett egy gyönyörű idézet van rajta.

Névtelen írta...

Ha érdekel, pulcsit pl innen lehet szerezni:
http://www.titkolt.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.titkolt_flypage&product_id=101&category_id=8&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=14

Kriszti írta...

hm.. amúgy én nem vagyok benne biztos, hogy bárki elkérheti a személyim..

Névtelen írta...

nem kérheti el(csak hivatalos közeg),de meg kell mutatnod,ha be akarsz menni,máshol meg ha dohányárút,vagy alkoholtartalmút vásárolsz!
köteles nem vagy,ellenben ő nem enged be,nem szolgál ki.


másik:én majnem 30vagyok,sokkal kevesebbnek nézek ki,és gyakorta tőlem is kérnek személyit!
"vendégségben" a vendéglátó szabályai érvényesek-nem tetszik,ne menj oda,itthol senki nem kér tőlem semmit,gondolom tőletek sem.

Kriszti írta...

nőkkel ez másképp van.. főleg, ha társaságban mennek. mikor 14 voltam, minden nagy szórakozóhelyre beengedtek, pedig még most is sokan néznek annyinak... :D 7 év elteltével.

Adrienn írta...

itt valójában csak is arról van szó, hogy ha elkéri a személyit, és nincs nálam, ne engedjen be. szomorú leszek, pityergek egy picit, de ez van. ami gáz volt, tipikusan, hogy én mentem előre, kértem a belépőt, kifizettem a pénzt, pasi kérdezi, mikor születtem. mondom 87. remek. következő kérdés, személyi nálam van-e? mondom hopsz, elfelejtettem. reakció, hogy na jól van menjél. Bogdán mögöttem, kérdezik van-e személyie, mondja nincs. következő kép, hogy a barátum kullog a lépcsőn, és nekem kell mondani a pasinak, h bakker, 2 évvel idősebb nálam. erre mondta végre h na jó, hívjam vissza... Tudjátok, ez a f***ság. Ugyan az volt velem a szitu, mint Bogdánnal, pláne, hogy én aztán végképp nem nézek ki 20-nak. Vagyis, legyünk korrektek ÉS EGY BIZTONSÁGI NE KIVÉTELEZZEN VELEM ILL. MÁS NŐKKEL CSAK AZÉRT MERT SZÉPEN CSILLOG A SZEMEM, VAGY MERT ELERESZTEK EGY MOSOLYT VÁLASZ KÖZBEN. vagy kollektíven gecizzen, vagy sehogy.
az meg, hogy szülővel bent lehet-e tartózkodni, gyanítom h igen. a felelősség a szülőké, a gyereket (jobb esetben:S) őszilén kívül nem szolgálják ki semmivel. a szülő meg azt vesz neki amit akar.ez van. legközelebb lesznek nálunk iratok, megatanultuk.

Adrienn írta...

hát kicsim, nagyon úgy tűnik nekem, hogy emgöltem a kommenteket. dobj fel egy új témát:)

Névtelen írta...

Bárcsak az összes EMO tortává változna és felvágná magát :D:D