2007. január 27.

Az érmének csak egy oldala van

Sokan vagytok egyetemisták. Kurzusokat vesztek fel, hagytok el, vizsgáztok ti is, de lassan túljutunk ezen az időszakon. Az is lehet, hogy csak az én hülyeségem, de utálom, ha az információk csak félig, hiányosan, vagy egyáltalán nem állnak rendelkezésemre, olyan dolgokban, melyeknél a precizitás elsődleges. Így van ez az egyetemmel is. Arról már írtam, hogy esetemben a helyzetet leginkább a "káosz" szóval lehetne fémjelezni, de ez egy dolog. Az viszont különösen bosszant, amikor a szabályokat pont azok nem tartják be, akik alkották őket, s akikre ugyanúgy vonatkoznak, mint ránk, hallgatókra.

Meg van határozva, mely órákra kell, s mely órákra nem kell bejárni. Tudjuk mikor kell az indexet leadni, s meddig lehet órákat felvenni, miegymás. Ez visszafelé is működik. A kurzusok kurzuskínálatba kerülésének van egy határideje. A vizsgák eredményének közzétételére egy bizonyos idő áll rendelkezésre, s még sorolhatnám azokat a dolgokat, melyeket a tanárok, sajnos notórius módon áthágnak.

Több kötelező kurzusom még nincs meghirdetve, habár kerek öt nap múlva lezárul a tárgyfelvétel, és annyi. Olyan kurzusaim, melyeket már teljesítettem, még nem kerültek be a "teljesített kurzusok" címszó alá, ami a következő szemeszterre vonatkozó tárgyfelvételt ugye erősen nehezíti. Vannak tanáraink, akik az országban sincsenek, s egyes vizsgák eredményére a nyolc munkanap helyett heteket vártunk.

Értem én, hogy egyetem baszki, de a "légy önálló" úgye nem azt jelenti, hogy vegyél fel meg nem hirdetett kurzusokat, vagy találd ki a két hete írt vizsgák eredményét, hogy tudd, UV, vagy következő kurzus lesz-e belőle. Miért kell ilyen apró dolgokkal elcseszni? Tisztelet a kivételnek persze, mert szerencsére arra is van példa.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.blikk.hu/cikk.php?cikk=51480
szerintem ez zsír lessz :P xD