2007. január 18.

I can't resist this...

Azt mondtam, belefogunk EMO témakör bővebb és mélyebb elemzésébe? Fenéket fogunk bele. Titeket úgysem érdekel, én meg nem győzöm partvissal összesöpörni mind azt a szemetet, amit napról napra találok a világháló repedései között. Fő cikkszolgáltatónk, a privi.hu még mindig nem zárta be a kapuit, de ha ezt tenné muszáj lenne arra érdemleges dolgokkal foglalkozni, s a mocskolódást suttyba dobhatnánk. Nem, ez nem lenne jó.

Itt van mindjárt ez a 15 éves kislány, Rebuceee (3 e-vel tessék ejteni, szülei is biztosan így teszik.) Az én koromban 15 éves lányok még nem raktak fel tangás melltartós képeket magukról netre, valamint nem helyezték fókuszba fejlődésben lévő melleiket, de mondjátok, hogy maradi vagyok. Persze Rebuceee így kurva könnyű lesz barátra lelni, a magányos éjszakákat elkerülendő, de ne fűzz sok reményt a dolgokhoz. Minden esetre gratulálok. Apád lennék, kapnál pofont. (Mijé' van az, hogy minden 13 éves csaj Playboybuzi? Mitől lett az menő a társadalom sötét bugyraiban? Playboy az király? Eh...)

A "következő" (honlap címéből a becenévre következtetni képtelenség) versenyző a "legmocskosabb szájú gyerek" címet viheti ma haza. 12 éves leányzó 30 éves munkanélküli alkoholista szókinccsel. Érdemes végigolvasni az oldalt és legörgetni a kommentekhez, reakciókhoz. Ez kérem, gyalázat.

Renne baba a mai nap nyertese. Nemcsak tökéletesen retardált nyelvhasználatával érte el ezt a címet, hanem mesterien ötvözte a gusztustalan oldal+agyatlan szöveg kombinációt. A cumis képekre felhívnám a figyelmet. Nem, nem gyerekesség.. egyéniség. Tetszik érteni? Ez egyéniség. Azért a melltartó itt is átvillan, hajrá csajok.

Ezekről a finoman szólva csak "egyszerű" emberekről a következő videó jut eszembe. Remélem nem efelé tartunk, mert az fájdalmas lenne. Figyelem, angol tudás kötelező!

A legfájdalmasabb viszont az, amikor az emberek rájönnek, hogy hírből sem ismerik a térképet. Kiderül, hogy egyesek szerint Franciaország Ausztráliával egyenlő, valamint hogy Ausztrália ugyanúgy Dél-Koreaként is működhetne egyesek szerint. Félelmetes... az emberek hülyék, ezt ne feledjétek. A Subbát meg olvasni folyamatosan.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lol azt megkérdezik gyerektől hány Eiffel torony van Párizsban.
válasz: hát kb 10 :D
ezt kész, sok hülye yenki

Névtelen írta...

Annyira elegem van, mindjárt sirok:(
Amióta jelszót módosítottam, (és nem is felejtettem el az újat, s nem is keverem a régivel, szóval tökéletesen tisztában vagyok vele, sőt Te is)azóta nem enged fel a bloger, mert hogy "incorrect password" a k***a anyját! Buktam a blogomat, mert azt is próbáltam h küldettem magamnak velük ímélt, és a rákattintott linken keresztül beírhattam új jelszót. Ezzel is tisztában vagyok, de nem enged. Szóval a további postolás kérdés. Csinálhatok megint egy új blogot, aztán másolhatom át, a gagyi aznapi dátumokkal, na neee. ***sír***

Névtelen írta...

írjá má unatkozom

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=VLODs3JfgjE
xD

Névtelen írta...

ez nagyon fáj ez a video bakker:D de én nem hiszem el h ezek tényleg ilyen sötétek... nyilván itt is lenne ember aki azt mondaná az utcán h Izrael mohamedán np

Névtelen írta...

és h három világháború volt már? súlyos.. XD