2007. január 23.

Index re-presents

Hagi mutatta pár perce ezt a linket. Igen, már az Index is felkapta a témát. Ha olvassátok a cikket feltűnően ismerős kijelentésekkel, következtetésekkel találkozhattok, de mint utóbb kiderült, ez nem véletlen. Hagi január 7.-én küldött a főszerk.-nek egy mailt a következő szöveggel:

"Bocs, csak gondoltam bedobok egy témát:

http://deluksz.blogspot.com"

Nem csoda hát, hogy a cikk és a blogbejegyzéseim között ekkora hasonlóság van, ami tulajdonképpen egyáltalán nem zavar, amíg mindenhova odakerül a "DeluksZ". Vettem a bátorságot, s mind az Index főszerk.jének, mind a cikket író Földes Andrásnak küldtem egy mailt, tolmácsolva benne ezen kérésemet. Majd a fejleményekről értesítve lesztek.

A következőkben természetesen privizünk. Privizünk, mert mind röhögni, mind fikázni egyaránt szeretünk. Kipróbálunk egy új módszert. Erről a lapról tavi barátom tájékoztatott, és be kell látni, sokat vesztenénk vele, ha nem rágnánk át magunkat b@buce oldalán. Mit teszünk? Átrágjuk magunkat rajta. A módszer a következő: brutális Ctrl+C-Ctrl+V kombináció.

Köszi h benéztél nadon jol eset de nem rizsázok, mutatom a trendet :P
:P Najo nem húzom az idődet, mert már rám pazaroltál 1 értékes percet az életedből. Szowal Pomázon élek, [Pest megye] A newem Ildi Hajam színe szökésbarna és zöld a szemem. Korom az 15 :P:P .Imádom a pirnyokat :)Szoktam bulizni járni, szinte minden héten lent vok. Imádom a HARD TECHNO-t és a DRUM & BASS-t. Ha nem tetszik tehetsz egy szivességet...Alt+F4 ;):)Barátom most nincs:P


"nadon jol eset" 3 szó 3 helytelen írásmód. Mutatsd a trendet kislány, azaz. Lényeg, hogy keep it pink! Azt az értékes egy percet meg rohadtgyorsan add vissza az életemből! Mellesleg aki tudja, mik azok a "pirinyok" az szóljon. Azt persze itt is megkapjuk, hogy bezárhatju a böngészőt, ha nem tetszik valami. Végül is, mi nem tetszene. A szín, a helyesírás, a stílus? Alig van mibe belekötni.

Mit szeret csinálni babuci:
-cÓkOjÓzNi :$
És mit nem szeret babuci:
-hAbIsZtY rAjOk

Mi a tököm az a habiszti raj?! Ezek a szavak honnan születnek? Ha nem vagy fars, fajgyűlölő vagy habi raj, akkor nyugodtan írhatsz,nem harapom le a buksidat!! Fars? Habiraj? Szerintem én mindegyik vagyok egyszerre háromszor. Fars habiraj fajgyűlölő. Azért ez felrakta a lécet kislány. Magasra tetted. A fars habirajoktól meg óvakodj.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

habiraj romául azt hiszem hazudós gyereket jelent, a fars meg sztem vmi hasonló. A fajgyűlölőktől való rettegés pedig a roma származásával tudatában lévő egyed mintegy önkéntelen reflexes védekezése, annyi rosszat kaphatott már az élettől...

Maradok továbbra is, Schmäyn, az emo.

ui. graz az indexhez, reméljük tesznek ki vmi utalást.

DeluksZ írta...

habi habiszti az hazudós, de a raj inkább ilyen utcamacsó. A fars meg a hangzás. Esmein te is csak baisztirajiszti vagy:)

Névtelen írta...

ez a komoly..az Emo egy bolhás, földdelszemezős Kölcsey követő

Névtelen írta...

kisbaratom,
en kirakom a te linkedet, amit nem kellene, de jo fej vagyok. te meg index fikazo posztot raksz fel ezek utan? linket levettem.
udv
--------------------------------------------------------------------------------
Feladó: Del uksZ [mailto:deluksz@yahoo.com]
Küldve: 2007. január 23. 2:48
Címzett: Földes András
Tárgy: Re: Emo cikk


Tisztelt Földes Úr!

Azt kell mondjam, ez felettéb gyors volt:) Mindazzal, amit leírt, tisztában vagyok, ezért nem is használtam semmilyen plágiumra utaló kifejezést az e-mailemben. Remélem semmiféle sértődöttség nem lesz majd önben, mikor kihelyeződik a blogom címe. bocsássa meg hiúságomat, s köszönöm a "fiatalos lendület" jelzőt a blogomra. (Néha úgy tűnt, mintha engem és DeluksZ-ot külön választana, jelzem, mi egy személy vagyunk.)
További, hasonló szinvonalú, témájukban legalább ennyire aktuális cikkeket, s kellemes munkát kívánok.

Tisztelettel:
Kőrösi Bogdán
--------------------------------------------------------------------------------
Kedves Deluksz,
Egyes, nagyhordereju felfedezesek a levegoben vannak. Ott van peldaul Darwin, aki egy azota elfeledett nevu amerikaival parhuzamosan fedezte fel a fajok kivalasztodasanak elmeletet. Vagy beszelhetunk a radiot felfedezo subblefieldrol, aki allitolag marconi elott talalta ki az ugyes szerkezetet.

egy szo mint szaz: hasonlo a helyzet az emokkal is. bar a deluksz remek irasai eljutottak hozzam, en akkor mar napok ota dolgoztam a teman, amelyhez az inspiraciot a cikkben is jelzett modon a privi.hu adta. a cikk nagyjabol a deluksz idevago posztjaval egyidoben keszult. a kesz cikknek az ujsagszerkesztes megannyi vihara kozepette azonban hetekig kellett varnia a megjelenesre.

ha szabadidejeben atfutja elozo irasaimat, lathatja, sem stilus sem feldolgozas tekinteteben nem hoztak nalam valtozast a deluksz amugy friss, fiatalos sorai. ettol fuggetlenul, tamogatva a web2.0-s forradalmat es az On altal emlitett hiusagot, belinkeljuk a weboldalat.

Tovabbi jo munkat kivanok
Foldes Andras



--------------------------------------------------------------------------------

Feladó: Del uksZ [mailto:deluksz@yahoo.com]
Küldve: 2007. 01. 23., K 1:58
Címzett: Földes András
Tárgy: Emo cikk


Tisztelt Földes András Úr!



Alant mellékelem azt az e-mailt, melyet pár perccel ezelőtt küldtem el a Főszerkesztő úrnak. Remélem sem tolakodásnak, sem támadásnak nem veszi a következő sorokat, csupán csak a hiúság beszél belőlem. A cikkhez gratulálok, nagyon tetszett.

"Tisztelt Főszerkesztő Úr!

--------------------------------------------------------------------------------

DeluksZ írta...

"Kisbarátom"? "Index fikázó poszt"? Az önkényes tegezés után azért én maradnék az Úr kifejezésnél, de se indexet nem fikáztam, a cikket pedig csak dícsérettel ilettem, bár véleményem szerint legalább akkora részem van a munkában, mint önnek.

Névtelen írta...

Szeretném még erre felhívni a figyelmeteket!

http://privi.hu/dugjmeg

Rajta mi segítene?? A seggbekúrás? vagy 3 marha nagy atyai pofon???