2007. május 11.

"A munkaszünet ünnepe"

Szerintem nem él olyan ember a földön, aki ne ismerné Ginó, és az Oláh család majálisról alkotott véleményét. Ugye tudjuk, ez a szeretet ünnepe, ahol van evés, ivás, csak az a baj vele, hogy sok a köcsög. A lényeg, hogy a bűnösöket el kell ítélni, hogy szenvedjenek, és szeretni kell egymást. Emlékeztek? Na, ez kétszer akkorát üt! A fogatlan MSZDP elnöknek meg respekt. Messze a legértelmesebb ember, még fogak nélkül is.

Post Script: Tavitól kaptam a linket. Kösze!

12 megjegyzés:

Adrienn írta...

Köszönet érte mindkettőtöknek! EYz egy kincs, még ha a szánalmas kategóriában is indul.. Miért van ennyi primitím ember? Majdnem mosolyogtam, de aztán mégsem. Az éneklő, extra gáz szőkés hölgyeméyn meg a végén qrva irritáló!!! Nesze nektek május 1.

Névtelen írta...

Azon gondolkodtma miközben néztem hogy ennyire sok a degenrált sötét MO-n (mert akkor sirok)vagy csak direkt összevágták a krémet belőlük.
Az a baj, hogy amiket mesél egy pécsi ismerősöm meg én is tapasztalok lehet hogy az első. De hogy ezeknek fingjuk sincs semmiről elképesztő. A nevem meg Vikidál György :D Amúgy voltam kint nem azért mert kommunista vagyok vagy mert érdekel az a szar hanem mert találkoztam a barátaimmal. De a lényeg hogy Bogdán kedven zenekara lépett fel éppen a no tenksz. Borzalmas volt és mindennek a tetjében megpróbálták előadni a Green day-nek Boulevard Of Broken Dreams című számát. No comment.
Kb így ennyi elsőre. Majd jelentkezem. Tsöts

Adrienn írta...

Ezt nem értem!"Az a baj, hogy amiket mesél egy pécsi ismerősöm meg én is tapasztalok lehet hogy az első". pls értesd meg velem. korán van mégxD

DeluksZ írta...

Lángi felvázolt két lehetőséget:
a, Vagy mindenki ilyen MO-n
b, Vagy csak össze van vágva a krém.

Abbol amit a pécsi ismerőse mond neki valszeg az A a jelenlegi állapot.

Adrienn írta...

értem én a felvázolást, de az a mondat akkor sem értelems számomra:)

Névtelen írta...

Szerintem minden város majálisáról össze lehet dobni egy ilyen videot. Én csak nevetni tudok rajta, sajnos ezek az emberek közöttünk élnek :)

Adrienn írta...

na lehet, hogy csak pihentetni kellett az agyam, sikerült úgy újraolvasnom lángi mondatát, h megértsem:) eddig nem tudom mi miatt nem állt össze. lehet, hogy a vessző hiánya okozta:) igen Tamás, nekem is ez a bajom.. Köztünk élnek:)

Névtelen írta...

Adrienn akkor meg kell hogy vesszőzzelek mint a gyalog-galoppban.
Majd elmesélem hogy miket tudok a pécsi ismerősömtől ha akarod, de lusta vagyok leírni me hosszú meg amúgy is. Na jó hajnalt

Adrienn írta...

rendben, majd egy sör mellett. 2 vizsga között.. több feltételt nem szabok:)

Adrienn írta...

aki sokat játszik, keveset posztol:P

Névtelen írta...

proba

Névtelen írta...

CSak kipróbáltam tudok e ide irni:))

Nah szal, köszöntöm a társaságot.Különösen az én rég nem látott Bogdánomat:P

Gyurcsány Ferenc egyik fegyvere hogy rásüsse a jobboldalra a "radikális" jelzőt.Ennek érdekében jól le is járatta az országot Londonban, mikor ott kijelentette hoyg Magyarországon tombol az antiszemitizmus, amely soha ekkora méreteket nem öltött.
Ha körülnézünk látjuk ez nem igaz, de mind1.

Na olvasom Szilvássy György kijelentését, hoyg a "szélsőséges oldalaknak nics nagy támogatottsága.Kb. 2000-en lehetnek.."
Namost eldönthetnék végre hogy tombol az antiszemitizmus vagy nincs támogatottsága.

Nappa

idetévedtem blogodra és örömmel olvasom, jo dolgok vannak benne:)
csak most ugye itt a vizsgaidőszak.:S