2007. június 6.

Milliomos hentes

Nem mindenki nézi, de mindenkinek van róla véleménye. Ő Győzi, a leghíresebb cigány széles e kárpátok gyűrűjében, aki egy hentes végzettséggel, és megannyi millióval rendelkezik (hozzátenném, mi tettük gazdaggá, a mi hibánk!). Érdemes vele kapcsolatban elolvasni EZT az interjút, melyben azon kívül, hogy igazából ő egy "zseni", olyan megnyilvánulásokat is olvashatunk, mint például: "Ez az ország tele van irigy emberekkel. Gyűlölöm ezt az országot, írja csak le nyugodtan.", vagy "Én örülök annak, ha büdös cigányoznak.". Kíváncsian várom a véleményeket a cikkel kapcsolatban. Ezen felül, akár önerőből gyűjtést is szervezhetnénk a Sa'go'ta'jáni roma rapper (ezen még mindig pörgök) kiutaztatására. Tökmindegy hova, ő bárhol máshol szívesen ellenne. A Kuruc.info kapcsolódó cikke (ami egyben forrásként is szolgált).

20 megjegyzés:

Adrienn írta...

nos, rühellem a cigányokat, de köztük is van kivétel. és vannak fokozatok.
de ez egy hosszadalmas téma lenne.

Győzi feltételezem nem tehet róla h ide született, de félreértés ne essék, nem szeretem. ami pedig a meggazdagodását illeti, valóban a mi hibánk, "mi" néztük, vettük meg az értéktelen lemezeket, ő csak annyit tett, amit más is tett volna, hagyta sodródni magát a gazdagodás felé. Sokan mondják, h kötsög cigány, mégis 7főről 7főre nyomon követte a salgótarjáni kalandjait. a nézettség nagy volt, így a pénz is sok lett.. és itt már nem is azzal van a gond, h egy romát pénzel(T) az ország, magyar, fehér emberrel se tegye amíg az állam romokban hever, anyagilag is. Győzi egy példa, de említhetnénk minden külföldi itt meggazdagodott "hírességet", többek között Pákót, akin röhögünk meg minden, de jusson eszünkbe, hogy már most több pénze van, mint amennyi a gyerekemnek valaha lesz. és miért? tehetséges? nem. csak nem magyar, így a sok hülye magyar számára kuriózum. Győzi ha akar megy, ha akar marad, nekem eddig sem volt nagy hír, hogy mit csinál. az időjárás-jelentés is jobban izgat

Bogdán, a régi kép jobban tetszett, most már olyan az oldal külleme, mint valami hungarista portálnak. pedig nem az.

Névtelen írta...

Elolvastam a cikket és tetszett. Mondjuk szerintem a riporter elég durván és lenézően beszélt Győzővel. Teljesen igazat adok Győzikének, amit itt elmondott az teljesen korrekt, ez van. Engem nem érdekel, hogy a mi pénzünkből lett gazdag és? Azért szúr ez nektek szemet mert roma? És egy roma ne gazdagodjon meg belőlünk? Ez aegy show, ez erről szól! Jól csinálja, megteheti. Szerintem meg jó ember.
Csatlakoznék Adrihoz, hogy az előző kép jobb volt!

DeluksZ írta...

Adrienn, tudod te mi az a hungarista?

Amugy nemtudom mit pattogtok a cigányságon? Győzi nem mint cigány szánalmas, hanem mint médiasztár, pontosan ugyanúgy ahogy például Pákó.

Az olaszliszkán tartandó segélykoncertről már nem írok akkor, nem akarok nagyon rasszista náci fasziszta hungarista lenni. Az nem jó.

DeluksZ írta...

Ezen felül sokkal inkább szerettem volna a kiemelt részekre felhívni a figyelmet, nem a pénzre, vagy a származásra. egész egyszerűen az elválltal szereplésre, a tudatos és rájátszott agyi defektre, valamint arra a kontasztra ami miatt folyamatosan csak a sirákozást halljuk tőle.

A képet meg levettem. Volt benne csúnya, majd ezer éves Árpád-sáv, ezeréves Nagy Magyarország, és egy szöveg ami arra emlékeztet, hogy Árpád vezérünk halálának 1100. évfordulója ez az év, valamint a legdicsőbb Pozsonyi győzelemnek is. Hogy ez mitől Hungarista azt majd emailben vagy MSNen remélem kifejted Adrienn. Egyébként pontosan az ilyen hozzáállásról készültem hosszasabban írni.

Névtelen írta...

Sztem B épp te pattogsz ezen, hogy cigány. Ezért van a poszt, van nem jól látom? Nem az a lényeg, hogy hogyanképzelik egyes "külföldiek", hogy médiasztárként meggazdagodnak nálunk? Szerintem semmi baj vele se, meg Pákóval se, mind a kettőn kacagunk, mind a kettő egy színfolt. Mellesleg ha minden szánalmas embert, (és itt nem rájuk gondolok), kiraknánk magyarországról, akkor igencsak megcsappanna a lakosság :)

DeluksZ írta...

Nem Tavi, nem pattogok azon, hogy történetesen vagy benne jó pár vonó. Nem azért van kirakva, privisek sem azért voltak kirakva, Kiszel tünde sem azért volt kirakva. Mellesleg mindkettőtök véleményét ismerem az ilyen emberekkel kapcsolatban. ha velem van gondotok azt írjátok, lehetőleg MSNen ne pedig ide. Csá.

Adrienn írta...

ez egy cseppet gyerekes. azt hittem ez az ablak arra való, hogy a te általad írt szövegre reflektáljunk. semmi bajom Veled, ha lesz akkor azt valóban msnen. a cikkre írtam (ahogy jelzi is, hogy csak az utolsó 2 mondat szólt rólad, de inkább a blogról, ami a kommentem elenyésző %-a), kifejtettem a véleményemet Győziről, illetve az egész "felkapás"-problémáról.. Az nem hiszem h baj, h nem mindenben egyezik mindenki véleménye.

a képet nem csesztetésből írtam, nekem szimplán ez nem passzol a bloghoz. jobban szeretem, ha nem a történelmi bejegyzések vannak előtérben, ennyi.

DeluksZ írta...

Nah csak leirom, hogy megdumáltuk, én tulkaptam Adrienn meg megyarázkodott kicsit, bár vele egyezik a véleményem, a "tul magyar" kép miatt kaptam fel a vizet. Meg amúgy is...

"felháborító ami történt.már megint minket,ROMÁKAT fognak meghurcolni.holott a fajgyűlölő tanár egy ROMA kisgyereket gázolt el.örüljön,hogy a fajgyűlölő gyermekei nem jutottak hasonló sorsra.

és szerencsétlen családtagok akár 15évet is ülhetnek.ez magyarország...:( "

Ezt a hozzászólást olvasom egy cigánytól az Olaszliszkai lincselés kapcsán... és ne legyek ideges? Ne huzzam fel magam?

Adrienn írta...

mint írtam volt, erre jogos. az ilyennel tudod mit csinálnék:)

csibiur írta...

Sztem Pákót ne keverjük ide...ő egy akkora képtelen arc, hogy sztem simán megéri a pénzét. Még Dávid mesélte, hogy anno meghívták szegedre vmi egyetemi buliba fellépőnek. Azt ilyet osztott a szervezőknek, hogy neki fellépés előtt kell 1 csaj v el sem megy :D meghogy színpadon alap
"Én vagyok az ország FASZA! 30 centis a farkam. megmutassam?" mire a közönség őrjöngött h "páákóó, páákóó"...de amit levágott az activity showban is...nagy csípem az arcot :)
Győzike meg megérdemli. Nem aza kérdés, hogy tehetséges e valaki vagy nem...ha megfizetik nem k.mind1? ezér nem Győzikét kéne támadni, hanem az RTL klubot. ő nem szánalmas...az, hogy sajnáltatja magát, hát nemtom. 50 milla ide vagy oda lehet énis kilennék napi 100 levelet kapnék idegen arcoktól, hogy mekkora egy faszparaszt vagyok a családommal 1ütt...mégha valahol igaz is :P
a képet sajna nem láttam...rakd má vissza Gé :)
písz

csibiur írta...

lol bazdmeg...tudod így kattingatok ártatlanul erre a "next blog"ra itt a honlap tetjén, azt harmadiknak kidobja ezt:
http://sickoricko.blogspot.com/

:D azé nem gyenge

Névtelen írta...

Vazze Csaba...
Milyen, kérlek mellőzd legközelebb az általad látogatott blogok linkit beírni ide :P:P:P

Adrienn írta...

volt hozzá szerencsém.. Csaba, még nincsenek kommentek azon az oldalon, bevállalhatnád.

Kriszti írta...

:DDDD De hogy jön Dubai a dologhoz? :D Mondjuk lehet le van írva, de inkább nem olvastam bele. :D

Győzivel kapcsolatban, tényleg zseni. Valamilyen szinten. Tudta miből csináljon pénzt, megcsinálta. Ennyi. Viszont gáz, hogy állandóan sír a szája.

Adrienn írta...

ahaaha, te is csak nézelődtél, de olvasni azt már nem mi? én olvastam is:DDDD

Győzi meg lehet h tényleg kajak belebetegedett, vagy még ezért a sírásért is bónusz ezreket kap. nem tudjuk meg, innentől kezdve vagy szeretjük vagy utáljuk. és ezzel elérte a célt.. mint ahogy Annácska a hülye is megmondta: "a lényeg, hogy mindig beszéljenek rólam, vagy szeressenek, vagy utáljanak.."-ergo midig téma.. Igaz, ha valamit utálunk, na arról többet beszélünk mint arról amit szeretünk.

csibiur írta...

hát nemtom Adri
én utálom a kelbimbót...de nem is szoktam róla soha beszélni :D
ellenben a pizza
Ja és ma 8 órát (ism 8 órát) dioztam...időutazás fíling :D de van már 25ös classic hc palám..és bassza rendesen. ja és gé bocsimár h a blogodon blogolok :P
csöcs

Adrienn írta...

én sem ennyire szélsőségesen értettem:)
Csaba, gyanús nekem h PONT TE találtad meg ezt a hot kuki szájtot xDDDD

csibiur írta...

najó lerántom a leplet
azaz én blogom...csak népszerűsíteni akartam :D

Névtelen írta...

Mindig is gyanús voltál Csaba... :P:P:P

Adrienn írta...

fetrengősen röhögő szmájli.. de ne offoljunk:)