2007. június 13.

Semmiről se nem

Peren kívüli, civilek által végrehajtható, azonnali halálbüntetést az ittas vezetőknek! Kétszer! Most csak ez jutott eszembe. Valamint az, hogy a "beinvesztálni" legalább annyira helytelen, mint a hordozható mobiltelefon, vagy az önmüködő automata. (Villámmagyarázat: az invesztálni azt jelenti befektetni. A beinvesztálni azt, hogy be-befektetni. Ugyanez a helyzet a hordozható-mobil és önmüködüő-automata ügyben.) Várok még ilyen ősmagyar-jövevény kombinációkat.

17 megjegyzés:

Adrienn írta...

nem éppen ősmagyar-jövevény, de helytelen:
felmagasztalni

Névtelen írta...

sok ember használja, hogy DEVISZONT. borzalom. népbetegség. helytelen. ennyi. :D vagy DE vagy VISZONT.

DeluksZ írta...

Ja, ezért Adrienn is képes újszülötteket gyilkolni.

Névtelen írta...

:)

Névtelen írta...

amúgy a nyelvtanárom anno még azt mondta, hogy állítólag a legszebb magyar szó a CIPŐFŰZŐ végülis tényleg nem rossz a hangzása, de flash, hogy pont ez :)

Névtelen írta...

lederiválni

Névtelen írta...

leuninstallálni

Névtelen írta...

bacon-szalonna, én ettől tudok falra mászni.

Borisz írta...

nekem a némettanárom mesélte, hogy egy felmérés alapján a külföldiek szerint, akik ugye nem értik, hogy egy magyar szó mit jelent, a legszebb szó nyelvünkön a fülolaj :)

Névtelen írta...

fülolaj. lol :) kíváncsi vagyok, mi mit jelölnénk be ismeretlen szavakból :)

Névtelen írta...

empirikus tapasztalat....eléggé képzavar:)

Névtelen írta...

jahh...az intellektuális unokatesód voltam...:D

DeluksZ írta...

Intelligens unokatesóm... Hmm.. nincs nekem olyan:D

Adrienn írta...

szerintem óvatosságból ne alkalmazza már senki a névtelen nevet:)

Névtelen írta...

Bog. intellektuálist írt, nem intelligenst. :)

Adrienn írta...

ez nekem is feltűnt;)

Névtelen írta...

"Adrienn said...

szerintem óvatosságból ne alkalmazza már senki a névtelen nevet:) "

Adriennek igaza van :)