2007. február 2.

Illatos út

Tekintettel arra, hogy vége van a vizsgáknak (!!!), és a wow accountomat egy nagyon kedves barátom (Lángi) befizette, nem tudom mennyire lesznek rendszeresek a blogok. De ha tudnátok milyen az az Outland... meg az új mobok, meg... mindegy.

Szóval ma nem valami újjabb őrület, vagy populár hányadék kerül terítékre. Így is majdnem seppukut követtem el, mikor meghalottam, hogy amíg én moziban ületm a Fókusz vendége a Nem, Kössz volt. Bárkinek megvan sokat fizetek érte VHS-n, vagy DVD-n.

Ma egy volt barátnőm, Mine kérését tolmácsolom, ugyanis megkért, hogy hívjam fel a figyelmet erre az oldalra. Be kell valljam, sohasem voltam az a hatalmas állatvédő, sőt, a szőrme ellen harcoló aktivistákat szabályosan rühellem, de itt nem is erről van szó. Csak végignéztek a képeken, és ha megindít bennetek valamit, már megérte. Ha továbbadjátok a linket, ki tudja, talán már segítettetek is egyikőjükön. Szánjatok rá pár percet, a kedvemért.

Pás

6 megjegyzés:

Adrienn írta...

isteneeem..hát kinek és mit ártottak ők?:( ha családink v legalább nagyobb panelünk lenne. minden esetre belinkeltem ex osztálytársaknak.hátha:(

Névtelen írta...

omg én nézni sem bírtam szegény állatok :( remélem jobb életük lesz

Névtelen írta...

köszönöm Bog. Nektek is köszi, Adrienn. Eddig is tudtuk, hogy vannak hányatott sorsú kutyusok, de így képen látni őket.. meg a Lelenc Kutyamentő Egyesületnél olvasni sztorikat, hogy egy megmentett eb mennyire hálás tud lenni. Nem tudom, mi hasonlítható ehhez.
Gratulálok első, sikerekes félévetekhez! Sok ilyet kívánok még! (Illetve, a szükségesnél nem többet.:) )

Adrienn írta...

Köszi, kedves vagy nagyon! remélem én is hogy sikerül a kutyusoknak, én még egy plüsst is képes vagyok megsiratni nem hogy egy élő jószágot.
a félév meg jó lett nagyon, egy icicripicirivel több tanulás és szín5ös leszek/leszünk évvégén:p

Névtelen írta...

héjj, hát már le is vizsgáztatok???ez zsír!gratulálok.A kutyusokat énis elköriméleztem..legszívesebben fognám mindet és hazavinném és szeretgetném, stb...

Névtelen írta...

hello. talán a neten fennt lehet a videó. én láttam, a tévére tapadva néztem a riportot:D